Klachtenprocedure

Bij Kranen streven wij naar de hoogste klanttevredenheid. Hierbij hebben we service hoog in het vaandel staan. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over onze producten of dienstverlening, neem dan gelieve direct contact op met je relatiemanager. Onze ervaring is dat we er altijd met elkaar uit komen.

 

Ook kunt u een klacht indienen volgens onderstaande klachtenprocedure.

 

  1. Indiening van een klacht

Heeft u een klacht? Neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op via één van de volgende kanalen:

  • E-mail: info@kranengeschenken.nl
  • Telefoon: 085 – 200 66 70 (bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:30 uur)
  • Post: Kranen Geschenken, Industrieweg 2, 7251 JT Vorden

Vermeld bij uw klacht altijd uw ordernummer, een duidelijke omschrijving van het probleem en eventueel ondersteunend beeldmateriaal.

 

  1. Beoordeling en oplossing

Wij streven ernaar om klachten binnen vijf werkdagen inhoudelijk te beoordelen en u een passende oplossing te bieden. Indien meer tijd nodig, wordt u hiervan op de hoogte gebracht. Mogelijke oplossingen kunnen zijn:

  • Een vervangend product
  • Een (gedeeltelijke) terugbetaling
  • Een alternatieve compensatie in overleg

 

  1. Escalatieprocedure

Indien u niet tevreden bent met de geboden oplossing, kunt u binnen 14 dagen na onze reactie een herbeoordeling aanvragen. Dit kunt u doen door te reageren op de ontvangen e-mail of telefonisch contact met ons op te nemen.

Indien u er met onze klantenservice niet uitkomt, kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie of via het Europese ODR-platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

 

  1. Vertrouwelijkheid en registratie

Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld en geregistreerd voor kwaliteitsverbetering van onze dienstverlening.

 

Heeft u vragen over deze klachtenprocedure? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder!